Ova stranica koristi kolačiće. Nastavkom pregleda stranice potvđujete da ste suglasni s našim korištenjem kolačića. Saznajte više ovdje »

Herbalife Zlatni standard

Jamstva Zlatnog standarda

Niski troškovi pokretanja posla
Nema uvjetovanog minimalnog iznosa kupnje, a cijena Herbalife članskog paketa je povoljna.

Za početak i uspjeh Vašeg Herbalife članstva ne trebate kupovati nikakve prodajne niti poslovne alate.
 
Jamstvo povrata novca
Za iznos cijene Herbalife članskog paketa dobivate 90-dnevno jamstvo povrata novca za slučaj da iz nekog razloga dođe do otkazivanja članstva.

Isto tako dobivate jamstvo 100% povrata novca za sve neprodane proizvode u prethodnih 12 mjeseci za slučaj da iz nekog razloga dođe do otkazivanja članstva.
 
Jasne informacije o poslovnoj prilici
Potencijalnim Članovima dajemo jasne, točne i pravovremene podatke o mogućim prihodima.
Pismena izjava
Prije prihvaćanja Prijavnice i sporazuma o članstvu od novih Članova tražimo da pismeno potvrde kako su upoznati sa svakim od navedenih jamstava Zlatnog standarda.
 
Jasne smjernice za tvrdnje o proizvodima i tvrdnje o poslovnoj prilici
Blagodati svakog proizvoda i primjeren način korištenja jasno navodimo na etiketi proizvoda, kako bi se osiguralo pravilno korištenje proizvoda i postizanje najboljih rezultata.

Odobrene tvrdnje o proizvodima i podaci o proizvodima mogu se naći i u Brošuri o proizvodima u Herbalife članskom paketu, u drugim službenim pisanim materijalima i na MyHerbalife.com.

Dajemo vam jasnu sliku realnih očekivanja u pogledu poslovne prilike i truda koji treba uložiti za uspjeh na svakoj od razina.
Herbalife i naši Članovi predani su poštivanju najviših standarda etičkog ponašanja. Ukoliko primijetite bilo kakve neodobrene tvrdnje u vezi s proizvodima Herbalife, izjave u pogledu mogućnosti zarade koje nisu u skladu s Herbalifeovim Izvještajem o prosječnoj bruto naknadi ili bilo kakvo drugo upitno ponašanje nekog od Članova, molimo Vas da kontaktirate Odjel za Članove na +385 1 3820 184.

Zajedničkim naporima možemo osigurati da će Herbalife postaviti zlatan standard u zaštiti potrošača.


hr-HR | 17.11.2017. 9:25:49 | NAMP2HLASPX02